 | | » Online Ziyaretçi | Şu an sitede, 1006 ziyaretçi ve 2 üye bulunuyor.
Henüz üye değilseniz, Buraya tıklayarak ücretsiz kayıt olabilirsiniz. |
| » Kadınca Club | | Hala hesabınız yok mu? Hemen açabilirsiniz. Kayıtlı bir kullanıcı olarak tema yönetici, yorum ayarları ve isminizle yorum gönderme gibi avantajlara sahip olacaksınız. |
| » Ziyaretçi Sayısı | Şu ana kadar 79715334 sayfa izlenimi aldık. Başlangıç: Aralik 2003 |
|  |
|
|
|
Enerji içecekleri kalp krizi riskini artırıyor
Tarih: 20.08.2008 Saat: 16:57 Gönderen: Admin | |
|
 Üniversite öğrencileri ve adrenalin sporları tutkunları arasında popüler olan kafein içerikli enerji içeceklerinin kanı yapışkan hale getirdiği ve bunun kriz gibi kalp ve kan damarlarında soruna neden olduğu belirtildi.
Royal Adelaide Hastanesinin Kalp ve Kan Damarları Araştırma Merkezindeki araştırmacısı Scott Willoughby, bir Avustralya gazetesine verdiği demeçte, "Kafein içerecen enerji içeceklerinin içilmesinden bir saat sonra kan sistemi artık normal olmuyor. Kalp ve damar hastalığı olan hastalarda gördüğümüz gibi anormal oluyor"
dedi.
Willoughby, stres ve tansiyonla birleştiğinde bu ürünlerin öldürücü olabileceğini kaydetti.Scott Willoughby ve ekibinin, 30 kişinin, 250 mililitrelik
şekersiz Red Bull'u içmeden 1 saat önceki ve içtikten 1 saat sonraki kalp
damar sistemini test ettikleri belirtildi.KADINCA.NET
Red Bull'un Avustralya şubesinin sözcüsü Linda Rychter ise Reuters ajansına
verdiği demeçte, araştırmanın, şirketin merkez bürosu tarafından
değerlendirileceğini kaydetti. Rychter, "araştırma, bir fincan kahve
içilmesinin etkilerini göstermiyor. Bu nedenle bildirilen sonuçlar beklenen
sonuçlardır ve normal fizyolojik değişiklik içinde yer almaktadır" dedi.KADINCA.NET
Red Bull, sağlık sorunlarına neden olduğu için Norveç, Uruguay ve Danimarka'da
yasaklanmıştı ancak şirket geçen yıl 143 ülkede 3,5 milyar kutu içecek
satmıştı.KADINCA.NET
Formula 1 yarışlarına ve dünyada uç noktadaki spor olaylarına sponsorluk yapan
Avusturyalı şirket, müşterilerini günde iki kutudan fazla içmemeleri yönünde
uyarıyor.KADINCA.NET
|
| |
| Haber Puanlama | Ortalama Puan: 0 Toplam Oy: 0 |
|